Παρασκευή, Ιουνίου 23, 2006

UNESCO... περίπου

Χτυπάει το κουδούνι. Μόλις έχω φορτώσει ένα game στο pc μου. Κοιτάω από το ματάκι της πόρτας. Διακρίνω δύο κυρίες να κάθονται απέξω από την πόρτα του διπλανού διαμερίσματος. Ok, θα κάνανε λάθος υποθέτω. Στρογγυλοκάθομαι και πάλι στην καρέκλα μου και κάνω load. Ο κώδων χτυπάει ξανά. @#%$@
Αυτή την φορά δεν κοιτάω απ' το μάτι. Ανοίγω. Οι κυρίες κάθονται σωστά τώρα απέναντι μου, φορώντας και οι 2 ένα μεγάλο πλαστικό χαμόγελο. Κακός οιωνός σκέφτομαι.

"Καλημέρα σας, είμαστε από την δομική σχολή Αθηνών και κάνουμε μια ενημέρωση σχετικά με ένα πρόγραμμα της UNESCO. Γνωρίζεται ασφαλώς την UNESCO και το έργο της, έτσι δεν είναι;" απαγγέλει η λιγότερο μεσόκοπη. Γνέφω θετικά. Γιατί να στεναχωρήσω τόσο δύο καλές κυρίες; Συνεχίζει "Έχετε λίγο χρόνο να σας ενημερώσουμε;". Άντεεε βρεεε, επειδή με πετύχατε στις καλές μου, έχω. "Εμμμ, να περάσουμε μέσα", αυτοκαλούνται οι κατά τα άλλα ευγενέστατες κυρίες. Ωχχχ. Αυτό θα πάρει ώρα.

Τις οδηγώ στον καναπέ που έχει ότι λογής μαραφέτι πάνω. Κάτι κουβέρτες, κάτι πλαστικά μπουκάλια νερό και κάτι άδεια πακέτα τσιγάρα. Τα τασάκια στο τραπέζι είναι γεμάτα και έχει μείνει ένα πιάτο με περισσεύματα χθεσινού γεύματος. Ωραία εντύπωση έδωσα πάλι. Τέλος πάντων κάθονται με τα πολλά. Από τον ιδρώτα λάμπω ολόκληρος. Εγώ παραμένω όρθιος για να πάρουν το μήνυμα ότι δεν έχω πολύ χρόνο και τους δίνω όση περισσότερη σημασία αξίζει να δίνεις σε τέτοια σκηνικά. "Κάθισε και εσύ! Δεν σε πειράζει να σου μιλάμε στον ενικό έτσι;", αποφάνθηκε ο δεύτερος ξένιος Δίας του σπιτιού μου. Κάθομαι.
Η λαλίστατη κυρία βγάζει ένα έντυπο από την τσάντα της. "Όπως σου είπαμε, είμαστε από την Δομική Αθηνών και προωθούμε το έργο της UNESCO. Η UNESCO όπως γνωρίζεις έχει ΜΕΓΑΛΗ πορεία και έχει υπό την προστασία της διάφορους ζωτικής σημασίας για τον κόσμο βιότοπους και αρχαιολογικούς χώρους". Αρχίζει και ξεφυλλίζει το έντυπο. Μου δείχνει κάποιους από αυτούς τους χώρους. Ωραίες φωτογραφίες. Μπράβο η UNESCO... Το πίσω μέρος του εγκεφάλου μου, όπου κρύβεται το ψυχοπαθές "εγώ" μου, έχει αρχίσει και κάνει σκέψεις από την πλήξη. Να πάω λέει ατάραχος μέχρι την κουζίνα, να πιάσω το shogun κουζινομάχαιρο και με επιδέξιες κινήσεις saolin ninja να κόψω την καροτίδα από την μία και να βιάσω μέχρι θανάτου την άλλη. Ένα χαμόγελο διαγράφεται στα χείλη μου...

"Να εδώ. Τι πιστεύεις ότι είναι αυτό;", μου δείχνει μια φωτογραφία. Παρατηρώ. Θα το χαρακτήριζα σαν φυτικό κίτρινο φαλλό πιασμένο σε επίσης κίτρινα δίχτυα. Παιδιά, με αυτό έμοιαζε χωρίς πλάκα. Δεν μοιράζομαι τον χαρακτηρισμό. Τελικά είναι ένα σπάνιο μανιτάρι που φυτρώνει μια φορά τον χρόνο και η UNESCO το κάνει σούπα. Ή κάτι τέτοιο.

"Ο λόγος που ήρθαμε σήμερα σε σένα είναι αυτός." Γυρνάει στην τελευταία σελίδα. 3 λευκώματα προς πώληση. Δείχνουν ακριβά. Είναι. 147€ το ένα. Σε 15 άτοκες δόσεις επειδή είμαι φοιτητής. Ώρα να φεύγετε καλοκάγαθες μου κυρίες. Ξέρετε, δεν δουλεύωωωω και πρέπει να ρωτήσω την μάνααα μου και ok ωραία φαίνονται, αφήστε μου ένα τηλέφωνο και θα επικοινωνήσω εγώ μαζί σαςςς κτλ. Αντεπίθεση. "Όχι τώρα πρέπει να μας το παραγγείλετε, αύριο θα βρισκόμαστε στην Λάρισα και τι είναι 10€ τον μήνα, ένας καφές την εβδομάδα". Με την τρίτη φορά αποκαρδιώνονται. Τις οδηγώ μέχρι την πόρτα. "Πάντως 10€ τον μήνα μπορεί να τα διαθέσει οποιοσδήποτε από το πορτοφόλι του. Μάλλον δεν υπάρχει ενδιαφέρον..." μου λέει η μέχρι πρότινος ήσυχη κυρία πριν βγει από το σπίτι. Μου ρίχνει και ένα βλέμμα 'Είσαι βάρβαρος, άξεστος και τούβλο το λιγότερο'.

Εσένα θα έσφαζα μωρή!!!

14 σχόλια:

dyolf είπε...

ΕΕΕεεμμμ γιατί το' γραψα νομίζεις; :D

Ανώνυμος είπε...

AYTEΣ ΟΙ ΔΥΟ ΚΥΡΙΕΣ ΕΚΑΝΑΝ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ..ΕΣΤΩ Κ ΑΝ ΣΕ ΕΝΟΧΛΗΣΑΝ.ΕΣΥ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΠΟΛΥ ΧΙΟΥΜΟΡ Κ ΗΘΕΛΕΣ ΝΑ ΤΙΣ ΒΙΑΣΕΙΣ,ΟΠΩΣ ΛΕΣ,ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΟΤΙ Η UNESCO ΕΧΕΙ ΒΓΑΛΕΙ Κ ΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ ΜΕ ΤΗΝ ΦΥΣΗ;;;Ε ΣΙΓΟΥΡΑ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΓΙΑ ΤΑ ΖΩΑ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΣΟΥ ΣΑΝ ΤΟ ΠΙΟ ΑΝΩΜΑΛΟ!!!

Ανώνυμος είπε...

Σήμερα με επισκέφτηκε μια τέτοια κυρία... Και οφείλω να ομολογήσω ότι μου τα 'πρηξε όσο δεν πάει άλλο... Ωστόσο δεν σου φάνηκε πολύ περίεργο το βλέμμα τους; Για απατεωνιά το κόβω... Αν μετά τα x-mas πάω σπίτι και το βρω άδειο θα ξέρω τουλ. και ποιος φταίει...

Ανώνυμος είπε...

Εχω έρθει για δουλειά πρωί πρωί και πινω τις πρώτες γουλιες του καφέ μου.Με το που μπαίνει η συμπαθεστατη εκ πρώτης όψεως κυρία κάνω την κλισέ πλέον ερώτηση «τι πουλατε;» και μου απαντει πως κάνουμε μια ενημέρωση κτλ κτλ και δεν μου απαντάει. Ξαφνικά βγάζει κάτι φυλλάδια και αρχίζει να μου μιλάει για την unesco και για την ομορφιά αυτού του κόσμου και την παγκόσμια κληρονομιά και μου κάνει ερωτήσεις Απο τις οποίες αρχίζω και την ψυλλιαζομαι. Ρωτάω λοιπόν ποιος σας πληρώνει εσάς και δεν μου απανταει και συνεχίζει το παραμύθι της... Τέλος πάντων κάποια στιγμή αφού περάσαμε Απο όλους τους πολιτισμούς της γης μου λέει πως πουλάνε τα τάδε λευκωματα , τα οποία ήταν εξαιρετικά δεν λέω, στην τιμή των 145€ με δόσεις. Μόλις μου το λέει αυτό την κοιταω στα ματια και την ρωτάω ξανά γιατί δεν μου το είπε Απο την αρχή ;Σταμάτησε για λίγο ανασκουμπονετε με γράφει για 3 φορά και παει να ξαναρχίσει το μονόλογο της... Ε όχι και η Καλοσυνη έχει τα όρια της.. Περάστε έξω παρακαλώ πολύ δεν ενδιαφερομαι κυρία μου!! Δεν λέω εντάξει ο καθένας μπορεί να πουλάει ότι θέλει αλλά εδώ μιλάμε για έναν τεράστιο πρόλογο και χάσιμο χρόνου...

Kostas Stamatakis είπε...

Λοιπόν ήρθαν και σε μένα. Όχι αυτές οι δυο προφανώς. Μια άλλη. Αλλα με ακριβώς το ίδιο μοτίβο. ΑΚΡΙΒΩΣ τα ίδια λόγια. Ακριβώς η ίδια επιμονη να δώσω τώρα την προκαταβολή και να παραγγείλω γιατί αύριο μπορεί να είναι στην άλλη άκρη τις Ελλάδος. Τ
ο εντυπωσιακό είναι ότι το post σου είναι από το 2006.
Και τώρα που γράφω αυτά τα λόγια έχουμε 2012.
Προφανώς αυτή η επιχείρηση (που καμια σχέση δεν έχει με την unesco) κρατάει χρονια. Είναι σίγουρα απάτη. Δε ξέρω ποίας μορφής. Δε ξέρω αν παίρνουν την προκαταβολή και την κάνουν ή αν απλά σου δίνουν βιβλίο απλά πιο ακριβά από το κανονικό.
Πάντως δε μπορεί να είναι τις unesco και να επιμένουν τόσο πολύ. Θα σου δίνανε ένα κεντρικό τηλέφωνο και θα σου έλεγαν πάρε οποτε θες να παραγγείλεις από κει.
Αλλα ρε π%%^στη μου απο το 2006 μεχρι και σήμερα (6 χρόνια μετα, οχι αστεία) και να χρησιμοποιούν ακριβώς τα ίδια λόγια ακριβώς τις ίδιες μεθόδους εντυπωσιασμού (photo με το κίτρινο διχτυωτό μανιτάρι).
Το κωμικό είναι ότι μου λέει μονο φέτος τρέχει αυτή η διαδικασία και μονο για λίγο καιρό. Έπρεπε να έχω βρει το post και να τις το δείξω. Τέσπα. Κρίμα γιατί μπορεί μέσω αυτού άνθρωποι να πιστεύουν ότι η unesco έχει καμια σχέση με αυτό ή ότι η unesco είναι απάτη το οποιο είναι τελείως λάθος.

Ανώνυμος είπε...

Παιδιά διαβάζοντας μια αγγελία για δουλειά στην εφημερίδα που έγραφε ότι πρόκειται για προβολή παγκόσμιας πολιτιστικής κληρονομιάς βρέθηκα τελικά σε μια ενημέρωση από έναν επικοινωνιολόγο της κακιάς ώρας για τα μανιτάρια,και ότι άλλο μπορείτε να φανταστείτε , μέχρι και για το ότι μας ψεκάζουν! Τελικά κατάλαβα ότι πρόκειται για πώληση βιβλίων και άρχισα να ψάχνω να δω πως συνδέεται η εταιρεία με την unesco και δεν βρήκα τίποτα φυσικά, αλλά έπεσα πάνω στα σχόλια σας. Ευτυχώς γιατί έλεγα αποκλείεται η unesco να χρησιμοποιεί τέτοιο τρόπο για να πουλήσει. Η αλήθεια είναι ότι θέλω να βρω δουλειά αλλά μετά από αυτά που διαβασα....και το μανιταρι...αστο καλύτερα για τη συγκεκριμένη!!

Ανώνυμος είπε...

Πω πω δε το πιστευω... περασαν κι απο μενα.. ακριβως τα ιδια λογια.. ακριβως οι ιδιες καταστασεις, επιχειρηματα, τροπος συμπεριφορας κτλ... δε λεω , οντως παρα πολυ ωραια τα λευκωματα αλλα γιατι λενε οτι ειναι συλλεκτικο και ειναι πολυ καλη ευκαιρια κτλ αλλα οταν τους πεις οτι θελεις να το σκεφτεις δε μπορουν να σου αφησουν ενα τηλ τους πχ αλλα πρεπει παση θυσια να σου το πουλησουν εκεινη τη στιγμη?? και τι παραδοξο! απο ολοκληρη την πολυκατοικια , χτυπησαν μονο στους φοιτητες... γιατι αραγε?

Ανώνυμος είπε...

Το κακό συνεχίζεται...ήρθε σήμερα μια κοπελια, χτύπησε το κουδούνι της πολυκατοικίας και αμέσως ψιλιάστηκα ότι θα είναι 'απάτη' και όταν μου χτύπησε το κουδούνι δεν της άνοιξα καν την πόρτα. Αντιθετα την πηρα και λιγο στο δουλεμα γιατι τετοια τους αξιζουν και χειροτερα.
-Εγω: Ποιος ειναι;
-Κοπελια: Για μια ενημερωση...(ταχα μου,ουτε καν αναφορα για ουνεσκο και ιστοριες που ελεγε απο το θυροτηλεφωνο).
-Ε: Απο την ουνεσκο; (της το θυμιζω, ποιος ξερει μπορει να επαθε πατατρακ απο την μελωδικη φωνη μου :P).
-Κ: Ναι, μου ανοιγετε λιγο;
-Ε: Τι θελετε;
-Κ: Ανοιγετε λιγο την πορτα γιατι δεν σας ακουω;(την βλεπω απο το ματακι να κοντοστεκεται ακριβως ακρη ακρη στην πορτα να ''μπουκαρει''.Εκτος αυτων απεκτησε ξαφνικα και βαρυκοΐα η καημενη XD).
-Ε: Εγω ομως σας ακουω!
-Κ:(ενα βημα πισω)Για το εργο της ουνεσκο θα ηθελα να σας αναφερθω.
-Ε: Α, τι ειναι, ταινια ή βιβλιο; (το δουλεματακι που λεγαμε XD)
-Κ: Δεν ειναι ''εργο'' προκειται για τα λευκωματα της ουνεσκο.
-Ε: Α, δεν ενδιαφερομαι, σας ευχαριστω πολυ (δυστηχως δεν μπορεσα να το συνεχισω γιατι εκεινη την ωρα ηταν ετοιμος ο πατερας μου να ανοιξει και να κανει την πολυκατοικια ανω κατω ως συνηθως).
Τελος παντων την επομενη φορα θα το οργανωσω καλυτερα το ολο θεμα ...Δεν ειναι οτι δεν εχω κατι να κανω, απλα μου την σπαει που κατι τετοιοι απατεωνες υποβαθμιζουν τις πραγματικες πραξεις και αξιες τοσο μεγαλων οργανωσεων, που σου'ρχεται να αρπαξεις μια καραμπινα και να τους φυτρωσεις την σφαιρα στο κεφαλι.
Υ.Γ: Την επομενη φορα με το που θα ερθει θα πιασω ενα walkie-talkie και ανοιγοντας τον ασυρματο θα πω <> και θελω να δω την αντιδραση της, ολα τα αλλα ειναι θεμα αυτοσχεδιασμου, πραγμα που το'χω πιστευω XD

Ανώνυμος είπε...

*θα πω αφεντικο βρηκα την υποπτη της απατης, την εχω στα χερια μου, στειλε ενισχυσεις

Ανώνυμος είπε...

Σήμερα 19-5-2014 ήρθε και στο σπίτι μου μια τέτοια κυρία. Αφού στρογγυλοκάθισε στον καναπέ και μου είπε όλο το παραμύθι επί κανα τέταρτο, της είπα ότι δεν μ ενδιαφέρει και έφυγε. δε λέω, ήταν ευγενική και πολύ αξιοπρεπής. αλλά μετά άρχισαν να με ζώνουν τα φίδια. Κι αν με βρουν καμιά μέρα σφαγμένη στο σπίτι; κι αν μπουν και το κάνουν φύλλο και φτερό;
Μήπως να κάνω καταγγελία στην αστυνομία; Μήπως φρικάρω αδικαιολόγητα;

Ανώνυμος είπε...

ΠΑΙΔΙΑ ΜΗΝ ΑΝΗΧΥΧΕΙΤΕ ΑΔΙΚΑ...ΟΥΤΕ ΣΦΑΓΜΕΝΟΥΣ ΘΑ ΣΑΣ ΒΡΟΥΝ ΟΥΤΕ ΘΑ ΣΑΣ ΚΛΕΨΟΥΝ...ΚΑΙ ΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΑΥΤΑ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΘΗΝΑ ΑΥΡΙΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΝΕ ΚΡΗΤΗ....ΕΙΝΑΙ Η ΦΥΣΗ ΤΗΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΤΕΤΟΙΑ...ΜΗΝ ΑΦΦΗΝΕΤΕ ΤΗΝ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΣΑΣ ΝΑ ΟΡΓΙΑΖΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙΠΟΤΑ...ΑΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ ΛΕΥΚΩΜΑ ΠΑΡΤΕ ΤΟ...ΑΠΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ...ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ ΔΕΝ ΑΓΟΡΑΖΕΤΕ ΒΙΒΛΙΑ;ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ;ΕΛΕΟΣ ΦΑΓΑΜΕ ΟΛΗ ΜΑΣ ΤΗ ΖΩΗ ΣΤΑ ΒΒΙΒΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΗΞΟΥΜΕ ΟΛΗ ΜΕΡΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΕ ΜΙΑ ΧΑΖΗ ΟΘΟΝΗ.

Ανώνυμος είπε...

ΔΕΝ ΕΧΩ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ,ΑΛΛΑ ΑΝ ΞΕΣΤΡΑΒΩΝΟΣΑΣΤΑΝ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΜΙΛΟΥΣΑΤΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΟΜΙΛΟ ΔΕΝ ΘΑ ΓΡΑΦΑΤΕ ΓΙΑ ΑΠΑΤΕΣ. ΕΙΝΑΙ ΛΕΥΚΩΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΜΕΝΕΣ ΠΕΙΟΧΕΣ,ΤΟΠΟΥΣ ΚΑΙ ΜΝΗΜΕΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ UNESCO ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΔΟΜΙΚΗ ΚΑΙ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΚΥΡΙΕΣ,ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ ΤΙΜΙΑ,ΟΠΩΣ ΟΛΟΙ ΜΑΣ,ΑΝΤΙ ΝΑ ΤΡΩΝΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ ΜΠΑΜΠΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΑΜΑΣ,ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΔΟΜΙΚΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΤΕΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΑΥΤΟΥ... ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΚΥΡΙΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ ΤΑ ΛΕΥΚΩΜΑΤΑ ΑΥΤΑ,ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΠΕΥΘΥΝΘΕΙΤΕ ΣΤΟΝ ΟΜΙΛΟ ΝΑ ΜΑΘΕΤΕ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΤΕ ΚΑΙ ΣΚΕΦΤΟΣΑΣΤΑΝ ΠΩΣ ΘΑ ΤΙΣ ΒΙΑΖΑΤΕ,ΠΩΣ ΘΑ ΤΙΣ ΣΦΑΖΑΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΤΙΣ ΕΔΙΩΧΝΕ Ο ΜΠΑΜΠΑΣ ΣΑΣ ΑΝ ΤΙΣ ΑΚΟΥΓΕ,ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΟΤΙ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΚΥΡΙΕΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΗΤΑΝ ΜΑΜΑΔΕΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΘΕΙΕΣ,ΟΠΩΣ ΜΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ

Unesco είπε...

Φίλε ωραίο το αρθράκι, αλλά τα σχόλια κλέβουν την παράσταση. Ο ένας θα φυτρώσει την σφαίρα στο κεφάλι κάποιου, η άλλη είδε πρώτη φορά πλασιέ και νομίζει ότι θα της πάρει τα νεφρά και ο τρίτος και καλύτερος προσπαθεί να με ψήσει με κλισεδούρες να αγοράσω τη μαλακία με την οποία πιάσανε κότσο τη θειά του.

Ανώνυμος είπε...

Εχθές μια από αυτές τις κυρίες με επισκέπτηκε και μένα και για μην πολυλογώ με έπεισε να πάρω ένα βιβλίο την Ρώμη που εντάξει πάντα την εύρισκα ενδιαφέρον αλλά ενώ το βιβλίο το αγορασα 130€ που τα στο χέρι εκεί τι στιγμή μετά από ένα 2ωρο κοίταξα το σαιτ έκδοσης δομική για κανένα άλλο βιβλίο και ειδα τη Ρώμη 40€ αντε επειδή το έφερε η ίδια μπορώ να φανταστώ 50% η 75% επάνω αλλά 225% δεν με γαμας κύριε πρόεδρε