Πέμπτη, Ιουνίου 22, 2006

Headache

Τις τελευταίες μέρες έχω απίστευτες ημικρανίες. Το αποδίδω στην ζέστη, στα τσιγάρα, στην κακή διατροφή και κυρίως στους sportcasters της ΕΡΤ.

Βεβαίως το πιο συνετό πράγμα που μπορείς να κάνεις όταν έχεις πονοκέφαλο είναι να πιεις ένα depon και να ξαπλώσεις. Α ναι, υποφέρω και από αϋπνίες επίσης. Ok, οπότε δεν ξαπλώνουμε ακόμα...
Χαζεύω λίγο στο net. Μετά στα blogs της Μαριαλένας και του Κώστα-Νeted. Xαζεύω λίγο ακόμη. Βγαίνω στην βεράντα. Χτυπάω πάνω στην απλώστρα. Μερικά καντήλια. Τραβάω μια καρέκλα και κάθομαι.
Έχω ωραία θέα απ' το μπαλκόνι και το κυριότερο ακόμα δεν την έχω συνηθίσει. Παρατηρώ τα απέναντι σπίτια. Δεν κάθεται κανένας έξω. Κρίμα, θα θελα να ρίξω μερικές αδιάκριτες ματιές. Ανικανοποίητος, μπαίνω πάλι μέσα. Κοιτάω το κινητό για κλήσεις και ελέγχω τα e-mail μου. Κανείς. Η ζέστη είναι πραγματικά αφόρητη και ο ανεμιστήρας μου αγκομαχά. Το κεφάλι αρχίζει να περνάει.

Είδες; Άμα έχεις καλή παρέα...

Δεν υπάρχουν σχόλια: