Τετάρτη, Ιουνίου 07, 2006

Παραλήρημα λόγω αυπνίας part 2

Νοσταλγίες πάλι... Διαβάζω κάτι παλιά sms απ' την πρώην μου. Φιλάκια και αγκαλίτσες. Είμαι το καλύτερο ζουζούνι στον κόσμο, δηλώνει ένα άλλο sms. Ε, για να το λέει θα μαι... 5 μέρες μετά από αυτό το μήνυμα προφανώς την χτύπησε αμνησία. Εξαφανίστηκε χωρίς να δώσει ποτέ σημεία ζωής και έναν λόγο. Μαράζωσε λίγο το ζουζούνι... Πέρασε κανας χρόνος.

Βλέπω σήμερα τα sms της στο PC. Για κάποιον λόγο γράφω τον αριθμό της πάλι στο κινητό μου. Κάνω και μια κλήση με απόκρυψη. Κλειστό. Χμμμ δεν είμαι καλά!
Ανάβω τσιγάρο από ξένο πακέτο (όπως προβλέπει η παράδοση). Τραβάω μια ρουφηξιά. Ανοίγω τηλεόραση. Κάτι ταινίες β' διαλογής (επιεικώς). Ζάπινγκ. Κανάλι 9 ξεχωρίζω φιγούρα Μουλατσιώτη. Δυναμώνω ήχο. Η παρουσιάστρια έχει κοντό μαύρο μαλλί και μου βγάζει κάτι πρόστυχο. Ωραίος συνδυασμός. Απιστίες γυναικών γράφει στο κάτω μέρος της οθόνης. Το πάνελ το συμπληρώνουν κάτι ψυχολόγοι. Έτσι νομίζω τουλάχιστον από τα παρουσιαστικά τους.
Βγαίνει γραμμή στον αέρα. "Τι συμβαίνει σε σας λοιπόν κύριε;" ρωτάει το μωρό με-το-κοντό-μαύρο-μαλλί, "Ανακάλυψα ότι η γυναίκα μου έχει δημοσιεύσει αγγελία σε ιστοσελίδα ανεύρεσης ερωτικού συντρόφου" απαντάει ο τύπος. Ο Μουλατσιώτης κοιτάει αμήχανα αριστερά-δεξιά.

Αισθάνομαι ήδη καλύτερα.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Εγώ στο τσιγάρο έμεινα...

dyolf είπε...

ti ennoeis?