Δευτέρα, Ιουλίου 24, 2006

Vivid dreams

Μου έχουν πει ότι κάνω εξαιρετικά ήρεμο ύπνο. Δεν αλλάζω απότομα πλευρό, δεν ροχαλίζω, δεν σφυρίζω και συμπεραίνω ότι δεν θα παραμιλάω (μια συνήθεια που έχω όταν είμαι ξύπνιος όμως).
Γιατί τότε όμως τα όνειρα μου είναι τόσο ρεαλιστικά ενοχλητικά; Γιατί μερικές στιγμές πιστεύω ότι πέφτω ενώ το κορμί μου είναι ξαπλωμένο άνετα στο κρεβάτι;

Γιατί για να κοιμηθώ πρέπει να εξουθενώνομαι κάθε φορά;

Κάτι θα μπορούμε να μάθουμε και από τα όνειρα μας. Αυτά που βγάζουν το υποσυνείδητο σκοτεινό μας χάρτη.
Αλλά νοιώθω πολύ κουρασμένος για να το σκεφτώ. Ακόμα θυμάμαι την τελευταία φορά που ξύπνησα με δάκρυα στα μάτια και σφιγμένη την καρδιά και με πιάνει ρίγος. Μερικά πράγματα ίσως είναι καλύτερα να τα αφήνεις στην αφάνεια.

1 σχόλιο:

HLN-V είπε...

Κι εμένα μου λένε οτι κάνω ήρεμο ύπνο. Το τι περνάω όμως κάθε φορά στα όνειρά μου, δεν μπορούν να το δουν. Βλέπουν ένα ακίνητο σώμα, ένα πρόσωπο χωμένο στα μαξιλάρια και χαμογελάνε σκεφτόμενοι "τι ωραίους ύπνους ρίχνει", χωρίς να μπορούν να δουν το πόσο έντρομη είμαι από μέσα.
Δεν ξέρω τι σημαίνουν τα όνειρα, δεν διαβάζω ονειροκτίτη (ή όπως το λένε), ξέρω οτι με κάνουν να μην θέλω να κοιμηθώ, να κοιμάμαι μια φορά στις πόσες μέρες, να πετάγομαι κάθε τρεις και λίγο έντρομη, να είμαι συνεχώς χάλια.

Αλλά ταυτόχρονα τα αγαπάω, δεν ξέρω γιατί, είναι η ψυχή μου, είμαι εγώ μέσα σ' αυτά. Τουλάχιστον αυτά είναι ειλικρινές με μένα, δεν με παραμυθιάζουν!....