Δευτέρα, Ιουλίου 03, 2006

Και οι ευχές μου εισακούστηκαν...

για έναν καλό μήνα. Αλλοπρόσαλλος καιρός, συννεφιές και καταιγίδες. Δεν μας χάλασε...

Anyway, τις τελευταίες μέρες έχω όλο και λιγότερο ανάγκη να γράφω. Ελπίζω να είναι απλά σύμπτωμα του καιρού και στο ότι δεν με βλέπει και ιδιαίτερα πολύ το σπίτι μου. Ακόμα και έτσι όμως μου λείπει. Πραγματικά στο 3ο μου blog, βρήκα ένα φευγιό δυνατό που δεν είχα αντιληφθεί στα πρώτα. Ίσως γιατί διαβάζω πλέον τακτικά και άλλα blogs. Μαθαίνω νέα για ανθρώπους που δεν γνώριζα πριν από μερικές βδομάδες και για κάποιον περίεργο λόγο θέλω να μαθαίνω τι κάνουν! Και να δίνω και' γω στίγμα για το τι κάνω...

Καθαρίζω το μυαλό μου με το blog. Παράδεισος. Άσε που είναι φθηνότερο από την ψυχανάλυση...

Τα βράδια τώρα τελευταία τα βγάζω στην παραλιακή. Αναθεματίζω μάλιστα τον ευατό μου που δεν έχω μεταφορικό για να πηγαίνω πιο συχνά. Βρήκαμε με τον Θάνο ένα ωραίο μαγαζάκι και συχνάζουμε. Πηγαίνουμε από νωρίς και χαζεύουμε την θάλασσα μέχρι τις 4 το πρωί. Τα γκαρσόνια έχουν φτιάξει dart-board με τις φάτσες μας σίγουρα. Δεν πειράζει. Χαλαρώνουμε, συζητάμε για τις γυναίκες μας (το μας παίζεται) και περνάει η ώρα. Ήρεμες καταστάσεις δηλαδή. Τίποτα extreme.

Την Κυριακή μου έφερε περιχαρής η μάνα μου, ένα t-shirt με στάμπα Put the strings down.

Άρε μάνα... πάλι τα σπασες. Σε πάω!

5 σχόλια:

dyolf είπε...

tyyyyyyyyy!

Καλά να περνάμε όλοι μας!

Gogo είπε...

επειδη δε φαινεσαι για τυπος που συχναζει στις "πιστες" της παραλιακης για πε μας σε ποιο μαγαζι καθεσαι τοσο πολυ και γουσταρεις να παμε και μεις βρε αδερφεεε

snikolas είπε...

Να την προσέχεις αυτήν την ψυχανάλυση που γίνετε στα blogs. Πολλές φορές πέφτει πολύ πολύ “έξω” και οι συμβουλές που δίδονται είναι πολύ άκυρες!

dyolf είπε...

@gogo: ναι απέχει να το χαρακτηρίσεις πίστα το μαγαζί. Vive mar λέγεται, είναι στο ύψος της Βούλας και είναι υπαίθριο μπαράκι-ρεστοράν.

@snikolas: Σαν ψυχανάλυση χαρακτήρισα το κομμάτι που γράφεις. Λες και είσαι ξαπλωμένος στην καρέκλα του γιατρού και αφήνεσαι να εξηγηθείς με λεπτομέρειες.

Ο καιρός συνεχίζει τα δικά του πάλι... Θεσσαλονίκη τι λέει;

Gogo είπε...

aaaa to vive mar eleges, etsi opws se kovw fantazomoun kati pio anarxoautonomo :-P