Κυριακή, Μαΐου 28, 2006

Σάββατο βράδυ...

και τι να κάνεις; Που να πας και τι να πεις; Την περασμένη εβδομάδα που βγήκα βράδυ χάλασα 140€.. Όχι δεν είμαι τόσο large στις εξόδους μου, απλά ήταν ειδική περίπτωση εεε και παρασυρθήκαμε λιγάκι. Αλλά και σε μια τυπική έξοδο, ένα 40-60εύρο θα φύγει αέρα. Και για πιο λόγο; Θα πιείς ένα ποτό στο ποδάρι, θα ρίξεις μια ματιά στο απέναντι γκομενάκι (αυτή θα ανταποδώσει το βλέμμα ή θα φας πλάτη), θα ματώσουν τα αυτιά σου ακούγοντας μουσική που δεν γουστάρεις, κουβέντα δεν θα αλλάξεις λόγω του χαμού που θα επικρατεί... γενικά πολύ φασαρία για το τίποτα. Έχω ψιλοκουραστεί με τέτοιες εξόδους. Η ιδανική έξοδος 4me είναι παραλία να σκάει το κύμα στα βραχάκια, Φιλοπάππου να έχεις πιάτο την Αθήνα και για συνοδεία μπυρίτσες (προσοχή μόνο όταν κατεβαίνεις μην γκρεμοτσακιστείς), ουζάκι στου Ψυρρή ή σύναξη σε σπίτι κολλητού. Γενικά easy καταστάσεις, και στενός κύκλος. Δεν μπορώ πια να βγαίνω με 10άτομα. Πνίγομαι, ότι και να λέω μου αντηχεί ηλίθιο και νοιώθω και ανεπιθύμητος συν τοις άλλοις.
Οπότε σημέρα θα χαζέψω λίγο στο net και θα ξεραθώ για ύπνο μετά... Πολύ ενέργεια ρε παιδί μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια: