Τρίτη, Αυγούστου 15, 2006

Καφές

Σήμερα ήπια τον πρώτο μου καφέ μετά από έναν μήνα και κάτι μέρες. Όταν λέμε βέβαια ήπια καφέ εννοούμε πήγα σε καφετέρια, κάθησα στο καναπέ, κόζαρα τις σερβιτόρες και μάσισα το καλαμάκι μετά. Βέβαια δεν το χάρηκα όσο έπρεπε αφού ούτε 1 ώρα δεν καθήσαμε. Έδωσα και 3,5 ευρώ. Ούτε οι ίδιοι να τον αλλέθανε. Ωραίο πράμα πάντως να έχεις ρεπό από την δουλεία. Βέβαια δεν έχω ρεπό, αφού αυτό το post γράφεται εν ώρα υπηρεσίας. Μην ακούσω μαλακίες του στυλ σκοτώνεσαι πάλι στην δουλειά. Ok το ξέρω αυτό, αλλά όπως και να χει είναι τρελή καφρίλα να δουλεύεις επί ενα μήνα χωρίς ρεπό εννιάωρα όσο και φόρτο να έχεις. Αν ζούσα στην Αμερική θα είχα κάνει τούβλα φανταστικομμυρίων από τις μυνήσεις. Όχι ότι δεν τα ήξερα βέβαια.

Αλλά όπως και νάχει, μου έλειψε ο καφές. Και η ιεροτελεστεία του. Τουλάχιστον οι διακοπές για εμένα είναι κοντά. Όχι δεν βρέθηκε ούτε ένας άχρηστος για παρέα. Έτσι θα πάω με την μάνα μου μια βδομάδα. Μάλιστα. Κοτζαμαν γαιδούρι, μαλλιάς άνθρωπος θα κάνει διακοπές μετα της οικογενείας. Καλύτερα από το καθόλου διακοπές πάντως.

Σύρο σου (ξανά)ρχομαι.

2 σχόλια:

Λύσιππος είπε...

Την άλλη φορά να μασήσεις τη σερβιτόρα. Για 3 1/2 ευρώπουλα μπορεί να κάνει κι άλλα κόλπα.

snikolas είπε...

Καλά να περάσεις.